Call
Regus

Hemen bizimle iletişime geçin

Bize ulaşın:+90 850 222 1242

Bize e-posta gönderin Tur rezervasyonu yapın Hesap oluşturun Giriş yap

Ekibimizle konuşun+90 850 222 1242

Bize e-posta gönderin Uygulamamızı indirin

Başlamak çok kolay

Size üç kolay seçenek sunuyoruz.
  • Tam zamanlı
    11,00 $ 'dan başlayan fiyatlarla
    (kişi başına, günlük)

    Tek kişi veya bütün bir ekip için ister bir ay ister yıllarca çalışabileceğiniz kendi çalışma alanınızı kiralayın.

  • Yarı zamanlı
    22,90 $'dan başlayan fiyatlarla
    (kişi başına, günlük)

    Tasarruf etmeniz için tasarlanan 5 veya 10 günlük paketlerden birini tercih edin

  • Kullandığın kadar öde
    49,00 $ 'dan başlayan fiyatlarla
    (kişi başına, günlük)

    Uygulamamızı indirin, kredi kartınızı kaydedin ve lounge'ları, toplantı odalarını ve günlük ofislerimizi rezervasyonla kullanmaya başlayın

Gaziantep'daki merkezimiz

Bir saat, gün, hafta, ay veya yıllarca istediğiniz yerden çalışın.
Fiyatlar, uygunluk durumuna bağlı olarak 24 aylık sözleşme esasında kişi başına, günlük olarak hesaplanmaktadır.

Mithat Enç Caddesi No: 3

Dünyanın en eski yerleşim yerlerinden biri olan Gaziantep’te modern bir çalışma alanı. Tekinalp Plaza çağdaş, şık duruşunun yanı sıra şehrin merkezindeyer alıyor.

Pencereli ofis  14,50 $ - 43,50 $
İç kısımda ofis 12,50 $ - 26,50 $
Co-working 11,00 $
Sanal ofis 2,17 $ - 8,17 $
Sizi arayalım

Gaziantep lokasyonumuz hakkında daha fazlasını keşfedin.
Bizi hemen arayın: +90 850 222 1242

Her şey dahil

Kullandığınız çalışma alanı ne olursa olsun her şey dahil tek fiyat aşağıdakilerin hepsini sağlar...

  • Çalışma alanı

    Mobilyasıyla ve her şeyiyle hazır bir çalışma alanı, tek yapacağınız gelmek, bağlanmak ve hemen işe başlamak.

    • Modern, ergonomik ofis mobilyaları
    • Profesyonel iş ortamı
    • İş yaptığınız yerlere yakın merkezi lokasyonlar
    • İş topluluğu toplantı odalarının saatlik olarak kullanımı
  • Hizmetler

    Biz detaylarla ilgileniriz böylece işinize odaklanmak için daha fazla zamanınız olur.

    • Postaların müşteri hizmetleri ekibimiz tarafından teslim alınması
    • Sekreterya hizmetleri veya kurye organizasyonu gibi ofis ihtiyaçlarınıza destek verecek deneyimli merkez personeline erişim. 
    • Yazıcı, tarayıcı ve fotokopi makinesine erişim
  • Olanaklar

    Yönetim ve bakım zorluklarıyla uğraşmaya gerek kalmadan modern bir ofiste bulmayı bekleyeceğiniz her şey.

    • Ziyaretçilerinizi karşılamak için deneyimli müşteri hizmetleri ekibi
    • Çay ve kahve makinelerinin bulunduğu ortak mutfak
    • Business lounge ve daha küçük dinlenme alanları
    • Elektrik, su vb. gibi tüm hizmet giderleri dahil
    • Ofis temizlik ve bakımı
    • 7/24 bina güvenliği
  • Teknoloji

    Sahip olduğunuzda başınızı ağrıtan sorunlarla uğraşmak zorunda olmadan dünya standartlarında BT ve telekom altyapısı.

    • Güvenli, kurumsal internet ve WiFi
    • Telefon ve hatlar
    • Dünya genelinde 50 milyon WiFi erişim noktası kullanım olanağı
  • Avantajlar

    Küresel bir kuruluşun alım gücünden faydalanma ve hazır iş topluluğuna katılma imkânı.

    • Önde gelen markalardan avantaj sağlayan Regus Marketplace programına ayrıcalıklı erişim
    • Regus iş topluluğu faaliyetlerinin ve etkinliklerinin düzenli takvimi
    • Hareket halindeyken ofis ve çalışma alanı rezervasyonu yapmak için Regus uygulaması
  • Lounge'lar

    Bir lokasyonumuzu merkeziniz gibi kullanıp tüm ağımızı kendi ağınız gibi kullanma imkânı.

    • 2000 üzeri lokasyonda küresel business lounge ağımıza randevusuz erişim
    • Dünya genelinde 800 havalimanında lounge üyeliği
  • Seçenekler

    Yapılandırılabilen ve özelleştirilebilen çeşitli seçeneklerle kendi çalışma alanınızı oluşturun.

    • Size en iyi uyan bir çalışma şeklini seçin
    • Ofisinizin yerleşimini istediğiniz gibi ayarlayın
    • Çeşitli mobilya tarzları arasından seçim yapın
    • Markalaştırma seçenekleriyle ofisinizi özelleştirin
  • Esneklik

    Esneklik yaptığımız her şeyin merkezinde, bu nedenle eğer işiniz değişirse biz de onunla değişiriz.

    • Ücretsiz lokasyon değiştirme
    • Çalışma alanını gerektiği şekilde büyütün veya küçültün
    • Çalışma alanını görmeden satın aldıysanız ve taşınmayı takiben ilk hafta içinde memnun kalmazsanız ücretsiz olarak ayrılabilirsiniz
Sadece telefon konuşmaları, fotokopi, kahve gibi tüketim kalemleri ve ileri teknoloji hariçtir.

Tüm ağımızı kullanın

Tek bir lokasyonda bir üs oluşturun ve  3000 lokasyonu daha kullanın.
Onları her yerde, hemen yanı başınızda bile bulabilirsiniz.

Şehir merkezleri

Şehir dışı

Havalimanları

Demiryolları

Otoyollar

Kütüphaneler

Alışveriş merkezleri

Üniversiteler

Oteller

Türkiye'de 23 lokasyon

120 ülkede 3000 

En iyi iş topluluğuna katılın

Yeni insanlarla ve yeni işletmelerle tanışmanıza, fikirler paylaşmanıza ve yeni iş fırsatları yaratmanıza yardımcı oluyoruz. 

Kahve sohbeti

Rahat bir ortak alanda kahve içerken sohbet edin

Etkinlikler

Meet like-minded professionals at our monthly social events

Networking etkinlikleri

Etkinliklerimizde yüzlerce kişiyle bağlantı kurun

Biraz mola

İşten biraz kafanızı kaldırın ve tanınmış iş liderlerinin bilgisinden faydalanın

Dijital

Sosyal ağımızı kullanarak Regus iş topluluğuyla bağlantı kurun

Nerede olursanız olun her durumu yönetin

Regus Uygulamasını Apple Store'dan veya Google Play bağlantısından indirebilirsiniz.

    

Daha fazla bilgi almak ister misiniz?

Bize e-posta gönderin

Sorularınız mı var?

+90 850 222 1242

Hesap oluştur ve kullanmaya başla

Hesap oluşturun

Uygulamayı indirin ve hemen kullanmaya başlayın

Hemen indirin

Lokasyonlarımızdan birini ziyaret etmek mi istiyorsunuz?

Hemen rezervasyon yap
Bu sitede, çevrimiçi deneyiminizin iyileştirilmesi için çerezler kullanılmaktadır. Çerez Politikası