Maalesef şunu bulamadık: {{term}} Lütfen tekrar deneyin.

The Hague City kiralık ofis

Haagsche Hof, Parkstraat 83, 2514 JG The Hague

The Hague City Centre is in the Haagsche Hof, a well-known large modern building that combines classic 19th century styling with 21st century facilities. It has an attractive two-storey entrance. The centre is in the heart of the city's foremost government and administration quarter, near to a wealth of Dutch and EU institutions, foreign embassies and large multinational headquarters. The Hague is known as the 'judicial capital of the world' - there are many international courts here, and a large number of law firms and other professional services businesses have offices locally. With a high proportion of diplomats and civil servants from all over the world, the population is affluent and well-educated. The city has a very international flavour, and it enjoys an extensive multicultural scene.
Daha fazla
Müsait yerler

The Hague City kiralık ofis

Haagsche Hof, Parkstraat 83, 2514 JG The Hague

The Hague City Centre is in the Haagsche Hof, a well-known large modern building that combines classic 19th century styling with 21st century facilities. It has an attractive two-storey entrance. The centre is in the heart of the city's foremost government and administration quarter, near to a wealth of Dutch and EU institutions, foreign embassies and large multinational headquarters. The Hague is known as the 'judicial capital of the world' - there are many international courts here, and a large number of law firms and other professional services businesses have offices locally. With a high proportion of diplomats and civil servants from all over the world, the population is affluent and well-educated. The city has a very international flavour, and it enjoys an extensive multicultural scene.
Müsait yerler

+31 (0) 70 3 538 300

  • Tam ekran
  • Yol tarifi
  • Sokak görünümü
The Hague içindeki tüm lokasyonlara göz atın.

Dünya çapında güvenilir

LinkedIn
Cigna
Accenture

Neden bir Regus ofisi seçmelisiniz?

Mobilyalı ofisler

Modern mobilyalar ve yüksek hızlı internet dahildir.

Her şey dahil fiyatlar

Çalışma alanınızla ilgili her şey için tek bir fiyat ödeyin.

Hacmi büyüt

Yeni personel aldığınızda daha fazla masa alanı ekleyin.

Geçici ofisler

Bir proje ofisi oluşturun ve bir ay önce bildirimde bulunarak planınızı iptal edin.

Ofis alanı türünüzü seçin:

The Hague City konumundaki pencereli ofisler manzaralı özel ofis alanı sunar

Pencereli ofis

Tüm merkezlerimizde manzaralı, özel ofis alanları mevcuttur.

The Hague City konumunda bulunan iç kısımdaki ofisler düşük maliyetli ofis alanı sunar

Dahili ofis

Manzarası olmayan standart bir Regus ofisi: En düşük maliyetli ofis alanımız.

The Hague City konumundaki ofis süitleri, bir ofis alanı ve toplantı odasından oluşur

Ofis odası

Ofis ve toplantı odası bir arada. Genellikle iki masa ve toplantı masası mevcuttur.

The Hague City konumundaki paylaşımlı bir ofis ortamında ortak çalışma alanı

Ortak çalışma alanı

Paylaşılan bir ofis ortamında, önce gelenin kullandığı ve herkesin çalışabildiği masa alanı.

Her şey dahil fiyatlar

Mobilya, WiFi, telefonlar, elektrik/su faturaları ve görevli personelin bulunduğu bir resepsiyon dahil olmak üzere, tam donanımlı bir ofis için tek bir fiyat ödeyin.

Sadece kahve, fotokopi ve aramalar gibi sarf malzemeleri için ilave ödeme yapmanız yeterlidir.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Gerektiğinde hacminizi büyütün

  • İhtiyaç duyduğunuzdan daha fazla ofis alanı için para ödemeyin
  • Küçük bir alanla başlayın, işinizi büyüttükçe daha fazla alan ve çalışma ofisleri ekleyin
Çay ve kahve makinelerinin bulunduğu mutfak

Ofisinizi özelleştirin

  • İhtiyaçlarınıza uygun mobilya, düzen ve dekorasyon
Regus dünyanın her yerinde çalışmanızı sağlar ve Lounge Üyeliği'ni ücretsiz olarak sunar

Küresel varlık

  • Lounge Üyeliği Ücretsiz olarak dahil
  • Dünyanın çeşitli yerlerindeki business lounge'larımıza erişin
Güvenli ve yüksek hızlı internet, kurulumu dahil

İdari destek

  • Görevlinin bulunduğu resepsiyon ve posta yönetimi dahildir
  • Postalama ve kopyalama gibi idari işler için yardım mevcuttur
Güvenli ve kaliteli internet, WiFi, telefon ve sabit hatlar

Teknoloji

  • Güvenli ve kaliteli internet, WiFi, telefon ve sabit hatlar
  • Dünya genelinde 50 milyon WiFi erişim noktası kullanım olanağı
Sosyal ve paylaşımlı bir ortamda iş birliğine dayalı çalışma alanı

Çalışma alanı

  • Modern, ergonomik ofis mobilyaları
  • Profesyonel iş ortamı
  • Faaliyet gösterdiğiniz yerlerde uygun lokasyonlar
  • Topluluk toplantı odalarının saatlik kullanımı
Meeting and office facilities at The Hague City

Olanaklar

  • Ziyaretçilerinizi karşılayan resepsiyon görevlisi
  • Çay ve kahve makinelerinin bulunduğu ortak mutfak
  • Business lounge ve daha küçük dinlenme alanı
  • Elektrik, su vb. gibi tüm hizmet giderleri dahil
  • Ofis temizliği ve bakımı
  • Yazıcı, tarayıcı ve fotokopi makinesine erişim
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Avantajlar

  • Önde gelen markalardan indirim sağlayan Regus Marketplace programına ayrıcalıklı erişim
  • Regus topluluğu faaliyetlerinin ve etkinliklerinin düzenli takvimi
  • Çalışma alanı rezervasyonu yapmak ve daha fazlası için Regus uygulaması

The Hague şehrinde çalışmak için daha çeşitli yollar

Sadece bir ofis alanından fazlasını sunuyoruz

...

Üyelik sayesinde çalışma alanlarına farklı seviyelerle rezervasyonsuz ve küresel erişim sağlayabilirsiniz

Üyelik

Her bütçeye ve çalışma şekline uygun üyelik alternatifleriyle rezervasyonsuz çalışma alanlarına küresel erişim.

The Hague City konumunda toplantı, sunum, eğitim ve mülakat yapabileceğiniz profesyonel odalar

Toplantı odası

Toplantı, eğitim ve mülakatlar için idealdir; WiFi, projektör ve beyaz tahtaya sahip profesyonel çalışma alanlarımızda deneyimli ekibimizin desteğini de alacaksınız.

The Hague City konumundaki sanal ofisler hem prestijli bir adres hem de çeşitli destek hizmetleri sunar

Sanal ofis

Prestijli bir adres ve pek çok destekleyici hizmetle işiniz için doğru imaj.

Ofis alanınızı Regus Uygulaması ile yönetin

Nerede olursanız olun her durumu yönetin

Regus Uygulamasını Apple Store'dan veya Google Play bağlantısından indirebilirsiniz.

Apple App Store'dan Regus Uygulamasını İndir      Google Play Mağazası'ndan Regus Uygulamasını İndir

Regus ofisi size neler sunar?

Regus, Türkiye genelindeki Regus iş merkezlerinde ofis alanları kiralıyor. Her özel ofisin daha fazla masa eklemek için büyütülmesi ya da hiçbir ekstra maliyet olmaksızın yerinin değiştirilmesi mümkündür. Üstelik bir aylık sözleşmelerle proje süreniz kadar kullanabilmeniz için geçici ofisler de kiralıyoruz.

Çeşitli hizmetler sunan ofislerimiz mobilya, yüksek hızlı internet ve kadrolu resepsiyon çalışanlarının yanı sıra kullanılabilir toplantı odaları ve sanal ofisler gibi ek hizmetlere de sahiptir. Dilediğiniz gibi, iç kısımdaki ofisleri veya pencereli ofisleri tercih edebilirsiniz. Bunların yanında, pek çok süit ofis de (toplantı odalarının eklenmiş olduğu küçük ofisler) seçenekleriniz arasında yer almaktadır.

Haydi başlayalım

İşiniz veya bütçeniz ne olursa olsun sizin için en doğru çalışma alanını bulmanıza yardımcı oluruz.

Haydi başlayalım

İşiniz veya bütçeniz ne olursa olsun sizin için en doğru çalışma alanını bulmanıza yardımcı oluruz.