Maalesef şunu bulamadık: {{term}} Lütfen tekrar deneyin.

London St Paul’s kiralık ofis

16 St Martin's le Grand, London, EC1A 4EN

Housed in a Grade II listed building and often described as majestic, these offices are striking from the outside and even more so on the inside. The elegance of the outside of the building matches its interior with a stylish reception area. Ideally located for easy access to the City, St Martin's le Grand is adjacent to many international banks and the London Stock Exchange. Onsite, you will find ample services including a meeting room capable of holding up to 50 people. Flexible working spaces is a key feature of these offices, being arranged over 5 floors. A business lounge, full administrative services, added benefit of an onsite bar and restaurant facilities, 24-hour security, car parking and high-speed Internet access ensure your office is fully supported at all times.

Based in the City, St Martin's le Grand is situated 2 minutes from St. Paul’s tube station, with City Thameslink an equal distance from the building. If you or your colleagues need additional parking, 2 car parks at Smithfield Central Market (NCP) and the Barbican Centre are both less than 10-minutes-walk away. The site also has a historic legacy, being where the General Post Office opened its headquarters in 1829. The area also formed part of the marathon course during the 2012 Olympic and Paralympic Games. The location of the building has seen a range of amenities developed, including a number of hotels and restaurants near to the offices. Nearby, Postman’s Park also offers a great outside space and a welcome oasis of calm after the bustle of the City.

Daha fazla
Müsait yerler

London St Paul’s kiralık ofis

16 St Martin's le Grand, London, EC1A 4EN

Housed in a Grade II listed building and often described as majestic, these offices are striking from the outside and even more so on the inside. The elegance of the outside of the building matches its interior with a stylish reception area. Ideally located for easy access to the City, St Martin's le Grand is adjacent to many international banks and the London Stock Exchange. Onsite, you will find ample services including a meeting room capable of holding up to 50 people. Flexible working spaces is a key feature of these offices, being arranged over 5 floors. A business lounge, full administrative services, added benefit of an onsite bar and restaurant facilities, 24-hour security, car parking and high-speed Internet access ensure your office is fully supported at all times.

Based in the City, St Martin's le Grand is situated 2 minutes from St. Paul’s tube station, with City Thameslink an equal distance from the building. If you or your colleagues need additional parking, 2 car parks at Smithfield Central Market (NCP) and the Barbican Centre are both less than 10-minutes-walk away. The site also has a historic legacy, being where the General Post Office opened its headquarters in 1829. The area also formed part of the marathon course during the 2012 Olympic and Paralympic Games. The location of the building has seen a range of amenities developed, including a number of hotels and restaurants near to the offices. Nearby, Postman’s Park also offers a great outside space and a welcome oasis of calm after the bustle of the City.

Müsait yerler

020 7397 8300

  • Tam ekran
  • Yol tarifi
  • Sokak görünümü
London içindeki tüm lokasyonlara göz atın.

Dünya çapında güvenilir

LinkedIn
Cigna
Accenture

Neden bir Regus ofisi seçmelisiniz?

Mobilyalı ofisler

Modern mobilyalar ve yüksek hızlı internet dahildir.

Her şey dahil fiyatlar

Çalışma alanınızla ilgili her şey için tek bir fiyat ödeyin.

Hacmi büyüt

Yeni personel aldığınızda daha fazla masa alanı ekleyin.

Geçici ofisler

Bir proje ofisi oluşturun ve bir ay önce bildirimde bulunarak planınızı iptal edin.

Ofis alanı türünüzü seçin:

London St Paul’s konumundaki pencereli ofisler manzaralı özel ofis alanı sunar

Pencereli ofis

Tüm merkezlerimizde manzaralı, özel ofis alanları mevcuttur.

London St Paul’s konumunda bulunan iç kısımdaki ofisler düşük maliyetli ofis alanı sunar

Dahili ofis

Manzarası olmayan standart bir Regus ofisi: En düşük maliyetli ofis alanımız.

London St Paul’s konumundaki ofis süitleri, bir ofis alanı ve toplantı odasından oluşur

Ofis odası

Ofis ve toplantı odası bir arada. Genellikle iki masa ve toplantı masası mevcuttur.

London St Paul’s konumundaki paylaşımlı bir ofis ortamında ortak çalışma alanı

Ortak çalışma alanı

Paylaşılan bir ofis ortamında, önce gelenin kullandığı ve herkesin çalışabildiği masa alanı.

Her şey dahil fiyatlar

Mobilya, WiFi, telefonlar, elektrik/su faturaları ve görevli personelin bulunduğu bir resepsiyon dahil olmak üzere, tam donanımlı bir ofis için tek bir fiyat ödeyin.

Sadece kahve, fotokopi ve aramalar gibi sarf malzemeleri için ilave ödeme yapmanız yeterlidir.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Gerektiğinde hacminizi büyütün

  • İhtiyaç duyduğunuzdan daha fazla ofis alanı için para ödemeyin
  • Küçük bir alanla başlayın, işinizi büyüttükçe daha fazla alan ve çalışma ofisleri ekleyin
Çay ve kahve makinelerinin bulunduğu mutfak

Ofisinizi özelleştirin

  • İhtiyaçlarınıza uygun mobilya, düzen ve dekorasyon
Regus dünyanın her yerinde çalışmanızı sağlar ve Lounge Üyeliği'ni ücretsiz olarak sunar

Küresel varlık

  • Lounge Üyeliği Ücretsiz olarak dahil
  • Dünyanın çeşitli yerlerindeki business lounge'larımıza erişin
Güvenli ve yüksek hızlı internet, kurulumu dahil

İdari destek

  • Görevlinin bulunduğu resepsiyon ve posta yönetimi dahildir
  • Postalama ve kopyalama gibi idari işler için yardım mevcuttur
Güvenli ve kaliteli internet, WiFi, telefon ve sabit hatlar

Teknoloji

  • Güvenli ve kaliteli internet, WiFi, telefon ve sabit hatlar
  • Dünya genelinde 50 milyon WiFi erişim noktası kullanım olanağı
Sosyal ve paylaşımlı bir ortamda iş birliğine dayalı çalışma alanı

Çalışma alanı

  • Modern, ergonomik ofis mobilyaları
  • Profesyonel iş ortamı
  • Faaliyet gösterdiğiniz yerlerde uygun lokasyonlar
  • Topluluk toplantı odalarının saatlik kullanımı
Meeting and office facilities at London St Paul’s

Olanaklar

  • Ziyaretçilerinizi karşılayan resepsiyon görevlisi
  • Çay ve kahve makinelerinin bulunduğu ortak mutfak
  • Business lounge ve daha küçük dinlenme alanı
  • Elektrik, su vb. gibi tüm hizmet giderleri dahil
  • Ofis temizliği ve bakımı
  • Yazıcı, tarayıcı ve fotokopi makinesine erişim
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Avantajlar

  • Önde gelen markalardan indirim sağlayan Regus Marketplace programına ayrıcalıklı erişim
  • Regus topluluğu faaliyetlerinin ve etkinliklerinin düzenli takvimi
  • Çalışma alanı rezervasyonu yapmak ve daha fazlası için Regus uygulaması

London şehrinde çalışmak için daha çeşitli yollar

Sadece bir ofis alanından fazlasını sunuyoruz

...

Üyelik sayesinde çalışma alanlarına farklı seviyelerle rezervasyonsuz ve küresel erişim sağlayabilirsiniz

Üyelik

Her bütçeye ve çalışma şekline uygun üyelik alternatifleriyle rezervasyonsuz çalışma alanlarına küresel erişim.

London St Paul’s konumunda toplantı, sunum, eğitim ve mülakat yapabileceğiniz profesyonel odalar

Toplantı odası

Toplantı, eğitim ve mülakatlar için idealdir; WiFi, projektör ve beyaz tahtaya sahip profesyonel çalışma alanlarımızda deneyimli ekibimizin desteğini de alacaksınız.

London St Paul’s konumundaki sanal ofisler hem prestijli bir adres hem de çeşitli destek hizmetleri sunar

Sanal ofis

Prestijli bir adres ve pek çok destekleyici hizmetle işiniz için doğru imaj.

Ofis alanınızı Regus Uygulaması ile yönetin

Nerede olursanız olun her durumu yönetin

Regus Uygulamasını Apple Store'dan veya Google Play bağlantısından indirebilirsiniz.

Apple App Store'dan Regus Uygulamasını İndir      Google Play Mağazası'ndan Regus Uygulamasını İndir

Regus ofisi size neler sunar?

Regus, Türkiye genelindeki Regus iş merkezlerinde ofis alanları kiralıyor. Her özel ofisin daha fazla masa eklemek için büyütülmesi ya da hiçbir ekstra maliyet olmaksızın yerinin değiştirilmesi mümkündür. Üstelik bir aylık sözleşmelerle proje süreniz kadar kullanabilmeniz için geçici ofisler de kiralıyoruz.

Çeşitli hizmetler sunan ofislerimiz mobilya, yüksek hızlı internet ve kadrolu resepsiyon çalışanlarının yanı sıra kullanılabilir toplantı odaları ve sanal ofisler gibi ek hizmetlere de sahiptir. Dilediğiniz gibi, iç kısımdaki ofisleri veya pencereli ofisleri tercih edebilirsiniz. Bunların yanında, pek çok süit ofis de (toplantı odalarının eklenmiş olduğu küçük ofisler) seçenekleriniz arasında yer almaktadır.

Haydi başlayalım

İşiniz veya bütçeniz ne olursa olsun sizin için en doğru çalışma alanını bulmanıza yardımcı oluruz.

Haydi başlayalım

İşiniz veya bütçeniz ne olursa olsun sizin için en doğru çalışma alanını bulmanıza yardımcı oluruz.